afternoon-tea

Känner att jag behöver skriva av mig lite, humöret sviktar...
So here I am. Två timmar kvar innan jag får gå hem, vill att det ska bli helg så jag får sova ut, är så trött så att jag mår illa och huvudet värker som satan.
Var och käkade lunch med Sarish och Kajsa, det vart Sandys för en gångs skull, det händer inte ofta numera. Tjejen som står i kassan är alltid så otrevlig så vi slutade gå dit. Hon måste verkligen hata sitt liv. Eller bara sitt jobb.... Men tycker hon kan sluta förpesta livet för andra och vara lite trevlig, dessutom gör hon äckliga mackor. Alldeles för mycket gucka (Läs sås) på och på tok för mycket sallad, det är helt omöjligt att äta dom, de bara faller isär! Dagens i-landsproblem nr 1! Att inte kunna äta mackor för hör här; Dom är för stoooora! Den du ;P

Ska bli rätt skönt med skola nästa vecka, även om det säkert kommer bli en massa läxor och skit. Men jag saknar klassen, jag saknar det jag är van vid. Och dessutom närmar det sig jullov, och det betyder tungpiercing!!! Det lär dyka upp en bild på den strax efter jullovet. Anledningen till varför jag inte gör den nu är nämnligen för att jag, Towie och Maria har som projektarbete att spela in en skiva, dvs sjunga också. Och nej, jag kan inte sjunga. I alla fall inte speciellt bra, skulle väl kunna påstå att jag sjunger skapligt, så pass att det inte låter falskt. Så det är den första anledningen, och sen kommer vi till nr 2. Man får inte pussas, kyssas och göra annat dylikt under någon månad eller två. RED ALLERT!!!!!! Så jag väntar helt enkelt tills min pojke går ut på praktik, då jag desvärre inte kommer kunna träffa honom så mycket. För då hinner det lagom läka tills vi ses. Smart eller vad! Ibland e hjärnan igång ;P


Vad säger ni, ska vi köra på några fler när man ändå är igång?



You knoe you love me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0