Matt-attack!

Ja, ni hörde rätt. Jag blev attackerad av en matta imorse, och fick nästan en hjärtinfarkt! Satt helt oskyldigt i mitt badkar och duschade, och helt plöstligt, POOM! Så fick jag en tung, vit matta i huvudet. Det var så plötsligt, och med tanke på hur trött jag var (kl va runt halv sju) så var det ett under att jag inte svimmade. Hjärtat stod still i några sekunder men återhämtade mig efter ett tag. Men nog om det...

Och mitt hår ser för jävligt ut! Var och klippte mig i söndags eftersom jag fått en massa pengar i födelsedagspresent. Så då tänkte jag unna mig en klippning, bara fräscha till frillan lite, inget stort. Ville absolut inte att dom skulle klippa mycket, håller på att spara ut så är superrädd om mitt hår för tillfället. Men vad tror ni händer? Jo, jag går där ifrån nästan grinandes för att dom klippte av ALLDELES för mycket! Varför kan dom inte bara lyssna!? Det är som att alla frisörer är allergiska mot att klippa BARA 1 cm av håret, dom bara måååste klippa två till. Och sen luggen ska vi inte ens snacka om. Det är mer som en hellugg som klippt på sniskan, helknäppt =S
Nej, nu ska jag fanimej spara ihop så jag kan klippa mig på Björn Axén eller nått liknande nästa gång, så kanske man får en vettig frisör, annars ger jag upp, då tänker jag aldrig klippa mig igen så kommer jag ha hår ner till fötterna lagom tills jag dör! Och därmed basta!!

Och nu över till något annat. Satt och läste lite random bloggar idag, bland annat Kenzas, TwoforOne, Egoinas osv. Och det är nästan komiskt hur mycket man kommer på sig med att veta om deras liv. Jag har väldigt bra minne att lägga detaljer på minnet dessutom, så jag kan komma ihåg de mest skumma saker. Och då började jag fundera på varför man egentligen exponerar sitt liv på det sättet. De flesta skriver ju sina bloggar mer "informativt", typ vad dom gjort under dagen osv. Jag försöker att undvika det, tycker det lätt blir tråkig läsning. Men dock inte alltid, tycker faktiskt om Kenzas blogg även fast det är en typisk sån blogg. Det är något med den som tilltalar mig ändå.
Men något som jag måste bli bättre på är att ladda upp lite mer bilder, bara text blir rätt enformigt... ^^



Så, there you go. Från min födelsedag i lördags ; ) (Klicka för att förstora)



You know you love me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0