Hello world this is me!

Snart är helgen här, solen värmer de höstgula löven i dikena, mitt lyckopiller är i Stockholm och jag kommer snart att få vila ut. Livet leker! Har äntligen fått ett jobb, vad det är säger jag inte (och nej jag har inte blivit lyxhora) ;P



Läste något intressant när jag satt inne och spanade på www.birthday.se idag. Läste lite om mitt stjärntecken och hittade en del intessanta saker;
"Måste ha stor sexuell aktivitet för att inte bli hämdlysten, svartsjuk och grälsjuk."   ...... betyder detta att jag är sexberoende? =S  "Sarah, the sex-adictive hulk!" Muhaha, jag ska nog skapa min egen serie!
Jaa hörrni, alla som tycker att det stämmer in säger I!


Så ikväll bär det av till invigningen av det nya, förfinade Café lé Opera (notera att det ska uttalas med överdriven fransk brytning!) Vimmelbilder ska fotas och kläder ska granskas. Vad jag själv ska ha på mig vet jag inte, ska hem och vända garderobe ut och in bokstavligen talat. Möjligt att jag vänder syrrans upp-och-ner också, även om inte det kommer vara så uppskattat. Vad har man på sig när det står "Klädsel:Cocktail". Hjääälp! Betyder det att jag ehöver galaklänning oc en limo? I think it does. Så där kommer alltså jag stå, ensam mellan alla kända och sofistikerade människor. Felplacerad for the win! Men jag ska väl inte klaga, inte helt fel att få gå på Café Opera, önskar bara att jag mått bättre. Trötthten hänger över mig som ett grått moln, och finnerna därefter. Jävla P-piller! Kan inte hela jävla världen bara kastrera sig och sterilisera sig så man kan ha sex ifred, utan nåra jävla så grodygel som ska ställa till det! Och sen kan man själv välja när man vill ha barn. mycket bättre tycker jag.  Kanske borde skicka in det förslaget till regeringen, maybe they would buy it?

Nej, nu tog inspirationen slut.


You know you love me!


Kommentarer
Postat av: Martin

Klockrent som vanligt! Hoppas du har det grymt kul ikväll. You'll rock! Hörs och ses imorgon :)

2008-10-17 @ 23:40:44
URL: http://traceur.webblogg.se/
Postat av: Anonym

här blir man inte informerad inte, men stalker som jag är hittar jag dig alltd ;) (you know who i am)

2008-10-19 @ 19:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0