och därmed basta!

Sarah ll you say tomato i say fuck you säger:
Va glad att du inte käkar p-piller och har värre hormonrubbningar än en bergochdalbana! jag trodde världen skulle gå under igår, och fem min senare var jag jätteglad... creeyp

Sarah ll you say tomato i say fuck you säger:
creepy*

Martin säger:
soooovaa... YAY TJOHO!! ... OUÄÄÄÄ!!... jag vill sex.... eller va? sooovaa... WEEE!!

Martin säger:
den typen?

Sarah ll you say tomato i say fuck you säger:
jaa typ... fast mer GAAAH JAG VILL DÖÖ.... ÅÅH VILKA FINA BLOMMOR.... BLÖÖ JAG HATAR ALLT.... WIIEE JAG ÄLSKAR LIVET

Martin säger:
intressant


Hahaha bara älskar våra msn-konversationer ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0